YouTube uvodi oglase od 6 sekundi koji ne mogu da se preskoče

0

YouTube uvodi kratke oglase koje nećete moći preskočiti. Time će prisiliti svoje mlađe korisnike da ih pogledaju, čak i ako to ne žele. Naime, ti “bumber ads” kako se službeno zovu, su videa od šest sekundi te su direktan odgovor na činjenicu da ljudi preskaču oglase kad god mogu.

Tradicionalne reklame na YouTubeu traju i do minuta, a korisnici će imati mogućnost da nakon šest sekundi odluče žele li preskočiti oglas ili ga pogledati do kraja. No tih šest sekundi moraće da odgledaju.

Google je pokazao da čak polovina ljudi starosti između 18 i 49 godina videa na YouTubeu gledaju preko svojih smartphonea, čak i kad su kod kuće, a “bumper adsi” ciljaju baš na tu grupu. Novi oglasi na YouTubeu su mnogo uspješniji u primoravanju ljudi da ih odgledaju, ali i da zapamte proizvode koji se reklamiraju, prenosi Index.

Kompanije će moći da kupuju te oglase od maja, no neki od njih već su prikazivani na YouTubeu prilikom testnog perioda. YouTube danas rijetko prikazuje duže oglase koje ne možete preskočiti, a kad i ponudi, za njih je plaćena znatna svota novca. Ti oglasi mogu trajati duže od minuta, no jako su rijetki i najčešće se prikazuju ljudima koji koriste adblockere.