Reklama Turkish Airlinesa proglašena reklamom decenije Youtubea

0

Reklama Turkish Airlinesa “Kobe VS Messi: The Selfie Shootout” glasovima publike proglašena je reklamom decenije Youtubea.

Turkish Airlinesova reklama iz 2013. godine na Youtubeu je imala ukupno 140 milliona pregleda i glasovima korisnika proglašena je reklamom decenije.

Drugoplasirana je Volkswagenova reklama “The Force” u kojoj se pojavljuje dječak obučen u Dartha Vadera, lika iz serijala Ratovi zvijezda. Reklama je od 2011. godine pregledana ukupno 62 milliona puta.

Na trećem mjestu nalazi se video Always #LikeAGirl koji samo u 2014. godini broji 57 miliona pregleda, dok se Volvov spot sa Van Dammeom nalazi na četvrtom mjestu po gledanosti s obzirom na to da je od 2013. godine pregledan 79 miliona puta.

Reklame su odbrane u povodu desete godišnjice Youtubea.