Microsoft-ova prodaja pala za 21% u odnosu na isti period prošle godine

0

Izgleda da lansiranje novog Windows 8 i nema efekat na potencijalne kupce kakav su zaposleni i menadžment u Microsoft-u očekivali.

Od kada je Windows 8 pušten na tržište 28. oktobra, prodaja Microsoft-ovih proizvoda je manja za 21%, s tim što prilikom računanja nisu uzeti u obzir rezultati prodaje Surface tableta.

Istraživanje rezultata Microsoft-ove prodaje je izvršila NPD grupa. Ovaj pad u prodaji od 21% posmatra se u odnosu na isti period od prošle godine.

Menadžment Microsoft-a nije htio da komentariše ovaj rezultat. Oni su prije u javnost izašli sa drugačijim i pozitivnijim saopštenjem da su prodali 40 miliona licenci za Windows 8.

U istraživanju se takođe se navodi da je broj Surface tableta koje je prodao Microsoft zanemarljiv i da čini manje od1% prihoda koje je u posmatranom periodu ostvario Microsoft.

Pozitivan rezultat prodaje je ostvario Windows 8 lap top sa touch-screen-om (cijena 867$), ali se generalno i povećala prosječna cijena Windows uređaja koji se proda sa 433 dolara na 477 prije svega zahvaljujući većoj prodaji lap-topova.

Ostavite komentar